תוכן מקודם

הטיפול שחולי פיברומיאלגיה חייבים להכיר

תארו לעצמכם חיים של כאב בלתי פוסק, חרדה ודיכאון, חוסר יכולת לקום מהמיטה ולעשות את הפעולות הפשוטות ביותר וכל זה בליווי חוסר מענה של הממסד הרפואי וחוסר הבנה של האנשים הקרובים אליכם ביותר – זוהי מנת חלקם של חולי הפיברומיאלגיה.

2.5% מהאוכלוסייה סובלים מהמחלה הקשה הזאת וברפואה הקונבנציונלית – פשוט לא קיים מענה, הם מוצאים את עצמם נגררים ממרפאת כאב אחת לשנייה, עוברים ניתוחים ואופרציות שלא עוזרים להם וחיים על משככי כאבים שלא מצליחים לפתור את הבעיה.

מאידך, מחקרים רבים בעולם מצביעים על קשר ישיר בין טראומה נפשית להתפתחות מחלה בגוף. ואכן לא פעם מחלת הפיברומיאלגיה מתפרצת אצל אנשים שחווים טראומה רגשית שמטלטלת אותם. לעיתים זו תאונת דרכים או תאונת עבודה ולעיתים משבר נפשי אחר בעבודה או עם קרוב משפחה או עם בן הזוג, בכל מקרה בהרבה מהפעמים המחלה מתפרצת על רקע של משבר נפשי שבגוף מתרגם למחלה.

תמר ניצחה את הפיברומיאלגיה אחרי 5 שנים

"התסמינים הפיזיים שאני מתמודדת איתם היום, אם זה כאבים בכל הגוף, אם זה תשישות, חוסר תפקוד, בעיות עיכול, תנודות במצבי רוח, לא חסר. 

עברתי אצל אין ספור אנשי מקצוע, עברתי אין סוף טיפולים ומסעות פנימיים. פחדתי שזה הולך לנהל לי את החיים. 

ואז הגעתי למדיקל קר, לא היה לי מושג מה אני הולכת לקבל שם, אני מרגישה שעברתי שם את אחד המסעות הכי משמעותיים בחיים שלי, אני מרגישה שנולדתי מחדש. 

אני ממליצה לכל בן אדם, אם הוא מתמודד עם מחלה כזו או אחרת וגם אם לא, אני ממליצה לכם להגיע למקום הזה, המקום הזה משנה חיים, האנשים האלה מדהימים, אני קיבלתי כל כך הרבה ואני יוצאת מכאן עם כוחות מחודשים" 

 

 

מחלת הפיברומיאלגיה היא מחלה כרונית שנחשבת חשוכת מרפא אבל שאולי יניב פז, הבעלים והמנכ"ל של מדיקל קר מאמין שניתן בהחלט לטפל בשורש המחלה ולהקל בצורה ניכרת על הכאבים שמהם סובלים החולים וזאת מבלי להזדקק לתרופות ולמשככי הכאבים הרבים, אלא בעבודה פנימית שמשלבת טיפולים מהרפואה האינטגרטיבית שמטפלים בו זמנית הן בהפחתת הלחצים הנפשיים והן בהעלאת החיוניות וחיזוק הגוף.

על פי הגישה הזאת, פותח תהליך טיפול ייחודי בשיתוף מומחים עולמיים בתחום הרפואה האינטגרטיבית והיא מיישמת את תוכנית "אינהיל"- תוכנית מובנית בת שבוע ימים להחלמת גוף, נפש ורוח בהנחיית צוות מטפלים מוסמך הטוב ביותר מסוגו בארץ ובשילוב שיטות טיפוליות שונות מתחומים מגוונים ברפואה האינטראקטיבית.

רוצה לשמוע עוד פרטים על הסדנא?

הילה , חולת פיברומיאלגיה שהשתתפה בסדנת "אינהיל" משתפת

"אני מאובחנת חמש שנים ובעצם מאז שאובחנתי אני מחפשת טיפול שייתן לי מענה לקשיים של המחלה ובעיקר לכאבים הבלתי נסבלים.
פיברומיאלגיה זו מחלה שבה אתה כל הזמן מחפש מה יכול לעזור לך ובדרךכלל לא מוצא.
שמעתי על מדיקל קר מחברה, ואיך ששמעתי על סדנת "אינהיל" מייד החלטתי שאני מבטלת כל מה שמתוכנן לי לשבוע הזה,
שזה כלל 4 מרפאות שונות של בדיקות לכאבים, ופשוט החלטתי להצטרף לסדנה כי לא רציתי לפספס את ההזדמנות הזו.

את הדבר המיוחד שקורה פה פגשתי מייד איך שהגעתי לסדנה והוא הלך והעמיק וקיבל עומק וגוונים ככל שהשבוע הזה התקדם ואני התחברתי אליו. מה ששונה בסדנת "אינהיל", מכל הטיפולים הקודמים שעברתי, הוא ההבנה שגוף ונפש הם אחד והתהליך של הריפוי האמיתי חייב לכלול את שניהם על מנת ליצור שינוי אמיתי ולהגיע להחלמה אמיתית.

בסדנה, חוויתי את הטיפולים מהמטפלים הכי טובים שיכולים להיות והרגשתי בקבלה אינסופית והחוויה יצרה אצלי  תהליך משמעותי מעין כמוהו. מצאתי בעצמי מקומות עמוקים וקשים ויחד עם זאת מקומות שהייתי חייבת לגעת בהם ולצמוח מהם.  אף פעם לא קישרתי בחיים שלי כאב לצמיחה תמיד חשבתי שמכאב צריך לברוח והיום אני מבינה שמתוך הכאב אפשר גם לצמוח ואז אפשר אפילו להיפרד מהכאב.

השבוע הזה הוא מתנה לחולי פיברומיאלגיה, אנחנו לומדים לעזור לעצמנו, אנחנו לומדים להשלים עם עצמנו, ואנחנו לומדים לאהוב את עצמנו כמו שאנחנו.
החיים שלי השתנו, אני יודעת שעכשיו אני נכנסת לדרך חדשה שבה אני בוחרת לשנות דברים על מנת לא לכאוב ולא לסבול יותר ואני מאושרת שעשיתי את זה."

הנה מה שחלק מהמחלימים מספרים עלינו:

איילה

"הגעתי מאוד סקפטית ולא האמנתי. אני יוצאת מכאן כשכל הסקפטיות נעלמה , עברתי חוויה מטלטלת שמאוד עזרה לי"

עמנואל

"ניסיתי הרבה טיפולים, אפילו נסעתי לשוויץ… כל יום שעובר כאן זה זהב, זה מתנה… אני מרגיש שבא לי לחיות"

איילת

"עברתי תקופה מאוד קשה, מנעתי מעצמי את התמיכה שיכולתי לקבל, עד שהגעתי לכאן… היום אני מקווה ומאמינה שאלו יהיו בתי החולים של העתיד"

"שבוע ההחלמה "אינהיל" מאפשר לחולי הפיברומיאלגיה לטפל בשורש הנפשי של המחלה, מפחית בצורה דרמטית את עוצמות הכאב, החרדה והדיכאון.

"נפש בריאה בגוף בריא" זו לא רק סיסמא , זה צו השעה וזו הזכות הגדולה שלנו לסייע למחלימים לגלות את הכוח שטמון בהם להחלמה המלאה", אומר שאולי יניב פז – מנכ"ל ומייסד מדיקל קר והוגה השיטה הייחודית לפיה נבנתה הסדנה "אינהיל".

"אני מזמין כל חולה פיברומיאלגיה לבוא ולחוות את ההחלמה המלאה, זו המתנה הטובה ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם."

התקשרו: 077-2317226 או השאירו פרטים ומחזור אליכם

 

 

 

נשמח לשוחח איתכם השאירו פרטים ונחזור אליכם

הצטרפו להצלחה

אפשרו לעצמכם להרגיש טוב יותר