תוכן מקודם

מהי תכנית ההחלמה "חוזרים לחיים" ומה השיטה הייחודית שהיא מציעה לטיפול במחלות כרוניות?

כתבה פרסומית

אתם או הקרובים אליכם, מחלימים מסרטן או סובלים מפיברומיאלגיה? רבים מרגישים שלמרות הבשורות הטובות משהו חסר לאחר תהליך החלמה ולא מצליחים באמת לחזור לשגרה.

טיפול יסודי – מה הכוונה? 

האם טיפול בחולי סרטן אכן מסתיים לאחר ניתוח להוצאת הגידול כימותרפיה והקרנות? האם זה מסתיים כשמקבלים את ברכתו של הרופא ותאריך לבדיקת הביקורת הבאה? אז זהו שלא, זה לא מסתיים. כאן מתחיל תהליך של חזרה לשגרה. חזרה לשגרה בצורה נכונה היא קריטית להצלחה ושימור ההחלמה. 

נכון להיום, בתי החולים מטפלים באיבר החולה ובאותם תאים סרטניים ובזה מסתיים התהליך. חולים רבים מרגישים שזה לא מספיק להם, מה עם כל השאר הגוף? ומה עם הנפש? החיים כפי שהכירו אותם החולים לפני, שונים בתכלית, והם מחפשים דרך לחזור, בצורה הנכונה והטובה ביותר.

 

שבוע החזרה לחיים חושף אתכם לפתרון שלא מסופק באמצעות הרפואה הקונבנציונאלית, מדובר בתחום שנדחק אל הפינה ולא מטופל, תחום הנפש.

 קיימות טכניקות רבות ומעולות לטיפול נכון בתחום הגוף בשילוב עם תחום הנפש, אותן טכניקות מעניקות לחולים שמחלימים, את החוזק והיכולות האופרטיביות לחזור לשגרת החיים במהרה וגם להתמיד איתה לאורך זמן.

התכנית מותאמת אישית לכל מטופל ומטופל, ומתקיימת בקבוצות קטנות ואינטימיות. עקב זאת, מספר המקומות מוגבל ויש להירשם מראש כמה שיותר מוקדם ובסמוך לסיום הטיפולים. 

במהלך השבוע מוזנים המטופלים בתפריט מלא, בריא ומותאם להם אישית, כל זאת בליווי של שף מקצועי.

עקרונות הבסיס של שבוע החזרה לחיים

שבוע החזרה לחיים חושף אתכם לפתרון משלים, במרכזו תחום שנדחק אל הפינה ולא מטופל, תחום הנפש, אבל לא רק. קיימות טכניקות רבות ומעולות לטיפול נכון בתחום בריאות הגוף בשילוב עם תחום הנפש, אותן טכניקות מעניקות לחולים שמחלימים, את החוזק והיכולות האופרטיביות לחזור לשגרת החיים במהרה וגם להתמיד איתה לאורך זמן.

התהליך מוכר ע"י קופות החולים ונתמך ע"י מחקרים קליניים שנעשים בימים אלו בשיתוף בתי החולים גדולים בארץ.

התכנית משלבת באופן ייחודי שיטות שונות מתחום הרפואה האינטגרטיבית, כולל שיטת ה"מסע" הייחודית של הגברת ברנדון בייס, דיקור ייחודי, רפלקסולוגיה עם הילינג, שיטת השטיפה האנרגטית ועוד מגוון שיטות.

התכנית מותאמת אישית לכל מטופל ומטופל, ומתקיימת בקבוצות קטנות ואינטימיות. עקב זאת, מספר המקומות מוגבל ויש להירשם מראש כמה שיותר מוקדם ובסמוך לסיום הטיפולים בבית החולים. 

במהלך השבוע במטרה לשמור וגם ללמד על אורח חיים בריא, מסופקות 3 ארוחות בריאות ביום, המותאמות אישית לכל מטופל ומטופל, כל זאת בליווי של שף מקצועי.

עוד מידע על תכנית "חוזרים לחיים".

החיבור למחלימים מסרטן

חולי סרטן בשלבי החלמה סובלים לרוב ממצב נפשי ומוטיבציה מאוד ירודה. זאת בשל כלל הטיפולים הקשים שעברו. שבוע חזרה לחיים מפיח רוח חדשה ונותן כלים ליצירת אנרגיות מחודשות במטרה להתמודד עם המצב הזה של חוסר חיוניות בגוף. 

מעבר לזה, אם כבר מדברים על טיפול אמיתי, הרפואה האינטגרטיבית רואה בסרטן כסימפטום למשבר כרוני שעובר על הגוף. 

 

בכל משבר יש מידה מסוימת של פחד.

כאשר חולה סרטן מטופל בבית החולים, הוא מטופל ברפואת מנע – הוצאת הגידול, השמדת התאים החולים. עם זאת, המשבר הכרוני שגרם לזה, לא מטופל והוא נשאר בגוף. 

בזמן שיש משבר כרוני בגוף יש עליו בזבוז אנרגיה, ולכן יש צורך לפתור את המשבר הנפשי. ברגע שאנחנו פותרים את המשבר, אנו משלימים את תהליך הלמידה וההחלמה. בשבוע חזרה לחיים מאתרים את המשברים האמיתיים דרך החסימות האנרגטיות הקיימות במערכת.

בנוסף, מתקיימים במהלך השבוע סדנת תזונה ייעודית להחלמה מסרטן, וסדנא לשיקום ייחודית לנזקי כימותרפיה. 

עדות משבוע ההחלמה - החלמה אמיתית ממחלת הסרטן

היתרונות לחולים כרוניים בפיברומיאלגיה בהגעה לשבוע ההחלמה

לפי הרפואה האינטגרטיבית, בבסיס המחלה נמצא ההיבט הנפשי.

כאשר אדם נמצא במצב קיצוני של סטרס יש לזה השפעות ביולוגיות על הגוף שמתבטאות בכיווץ באיזורים שונים בגוף.

הסיבה לטראומה בנפש, יכולה להיות כל דבר, לדוגמא, ילד קטן שחווה לידת אחות חדשה, שגם קיבלה את המיטה שהיתה שלו, לכאורה מדובר באירוע שגרתי לחלוטין, אולם עבור אותו ילד זהו משבר, זוהי טראומה, שמפעילה מעגל פנימי של סבל.

לרוב מלווה הפיברומיאלגיה בדיכאון ובחרדות, ירידה בתפקוד של בלוטות אחרות בגוף כמו בלוטת התריס. רמת חיוניות הכללית של הגוף הופכת לנמוכה ביותר. 

חולים בפיברומיאלגיה שעברו את שבוע החזרה לחיים, מעידים על שיפור אדיר במצבם. 

עדות משבוע ההחלמה - פיברומיאלגיה

חולים בפיברומיאלגיה / סרטן שעברו את שבוע החזרה לחיים, מעידים על שיפור אדיר במצבם

מיאדה, שהחלימה מסרטן, היא אחות פסיכיאטרית במקצועה ככה שהיא מגיעה מתחום הרפואה הקונבנציונאלית, והיא גם סבתא. היה לה קשה מאוד לקבל את העובדה שהיא חולה בסרטן. מיאדה ניסתה המון טיפולים, כל מה שניסתה הרגישה לה לא מספיק.

תחושת הלבד, התעצמה אצלה, בעוד המשפחה סומכת עליה, האגו שלה לא הראה להם את ההרגשה האמיתית שלה. ככה הגיע מיאדה לשבוע ההחלמה, בשבוע הזה לדבריה היה מענה מדויק לצרכים שלה, זה כל כך חיבר אותה, עזר לה להרגיש שלווה אמיתית ולהצליח להגיע לרגיעה. מיאדה ציינה כי קיבלה בנק של כלים להתמודד עם דברים של אחרי הסרטן. היא מסכמת את השבוע הזה כשבוע של ריפוי לגוף ולנפש ולרוח וכי בלי זה אין החלמה.

איילת שהחלימה מסרטן מספרת, שלמרות שהיתה לה את התמיכה של המשפחה והחברים, זה הרגיש לה שזה לא מספיק, הסרטן שאב ממנה על כך הרבה משאבים, שהיא היתה חייבת משהו בנוסף. כשאיילת הגיעה לשבוע החלמה, היא מצאה שיגרה שונה מאוד מהמציאות שהיתה לה בחוץ, היא מתארת הגעה למקום שקט ולשביל הזהב לריפוי הנכון עבורה.

איילת מספרת על סביבה מאוד תומכת, סביבה בריאה בה מדברים על ריפוי כל הזמן, זה נתן לה שקט פנימי ומקום לגוף לאפשר לעצמו להתרפא. אחרי מילוי הגוף בכל כך הרבה רעלים במסגרת הריפוי בבתי החולים מהסרטן הגוף צריך קרקע פורייה, שקט נפשי ותזונה נכונה,  בשביל לרפא את עצמו.

איילת מצאה את סוג הטיפול שמתאים לה, ומעבר לזה, הבינה מה היא צריכה לנקות מהחיים שלה בשביל לרפא את עצמה. איילת מייחלת שאלו בתי החולים של העתיד, מבחינתה אפילו אנשים בריאים יכולים להגיע למקום הזה לדעת איך למנוע מחלות, ואיך לא להגיע למצב הלחוץ הזה שממנו אחר כך מאוד קשה לצאת.

אז למה אתם מחכים? אם אתם או הקרובים לכם, מסיימים תהליך של ריפוי ממחלת הסרטן או סובלים ממחלת פיברומיאלגיה, הצטרפו ל 3,000 המטופלים שסיימו בהצלחה את שבוע החזרה לחיים ולא מצטערים לרגע. הירשמו עוד היום לשבוע ההחלמה. יש סבסוד של קופות החולים. 

למעבר לעמוד הראשי של תכנית "חוזרים לחיים" לחצו כאן

או התקשרו: 077-2316781

 

רפואה שלמה לכולם. 

נשמח לשוחח איתכם השאירו פרטים ונחזור אליכם

הצטרפו להצלחה

אפשרו לעצמכם להרגיש טוב יותר