תוכן מקודם

השף טום אביב מספר על Inheal

"אני יכול להגיד שחוויתי פה קודם כל המון גילוי עצמי…פה גם הצלחתי לקבל כלים איך לעבור את הדרך שאני צריך לעבור" טום אביב היה בסדנת InHeal לאיזון גוף נפש ורוח ועשה Restart לנשמה.

הסדנאות מבוססות על תהליך InHeal המאפשר טרנספורמציה רגשית וריפוי פנימי באמצעות טיפול במגוון שיטות.

טום משתף מחוויית הריפוי העצמי שלו, ומספר שלאחר הטיפול והסדנאות, הוא מצא את הדרך לרפא את עצמו, "ברגע שאתה מבין את הסיבות, אתה גם יודע איך לטפל בהן וזה מאד עוצמתי".

זה מה שיש לו לספר לכם על החוויה העוצמתית שהוא עבר 💙

התכנית שלנו

תכנית Retune – טיפול 10,000 לנפש, היא תכנית ייחודית המשלבת טיפול יסודי ומקיף בגוף ובנפש. התכנית מתאימה לכל מי שרוצה לעשות ריסטארט, לכוון מחדש את התדר, להשתחרר מחרדות, מתחים, רעשים פנימיים וגם כאבים או מחלות כרוניות ללא מענה רפואי קונבנציונלי, ולקבל כלים אמיתיים שיאפשרו לו לחיות בעצמה ולהגשים את עצמו.

הכלים שתקבלו בתכנית והתהליך המיוחד שפיתחנו, יקנו לכם מיומנויות שיאפשרו לכם לשמור על אורח חיים בריא ומאוזן, ולייצר שינוי אמיתי וארוך טווח. יעידו על כך מעל 3,000 בוגרים שמדווחים על שיפור מדהים גם הרבה אחרי סיום שבוע התכנית.  

“אלו יהיו בתי החולים של העתידזו ההשקעה הכי טובה שעשיתיאני מודה לאל שהביא אותי לכאן, זה שבוע של מתנה – אלו רק חלק קטן מהפידבקים שאנחנו מקבלים מאלפי הבוגרים שלנו.

שימו לב – הטיפולים מותאמים אישית והקבוצות מצומצמות – מספר המקומות מוגבל.  

רוצה לשמוע עוד פרטים על התוכנית?

"נפש בריאה בגוף בריא" זו לא רק סיסמא , זה צו השעה וזו הזכות הגדולה שלנו לסייע למחלימים לגלות את הכוח שטמון בהם להחלמה המלאה", אומר שאולי יניב פז – מנכ"ל ומייסד מדיקל קר והוגה השיטה הייחודית לפיה נבנתה הסדנה.

"אני מזמין כל אדם לבוא ולחוות את ההרגשה הנפלאה הזו, זו המתנה הטובה ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם."

התקשרו: 077-2316871 או השאירו פרטים ונחזור אליכם

 

 

 

נשמח לשוחח איתכם השאירו פרטים ונחזור אליכם

הצטרפו להצלחה

אפשרו לעצמכם להרגיש טוב יותר