תוכן מקודם

הסיפור של תמר

הסיפור של תמר מתחיל לפני חמש שנים, כאשר אבחנו אותה עם פוסט טראומה, מאז היא סובלת מתסמינים פיזיים שונים "בין אם זה כאבים בכל הגוף, אם זה תשישות עד כדי חוסר תפקוד, מיגרנות, בעיות עיכול, וויסות חושי, תנודות במצב הרוח, לא חסר", היא מספרת.

לפני שנתיים, תמר אובחנה עם פיברומיאלגיה. מרגע האבחנה שלה היא עברה מסכת טיפולים רבה "עברתי אצל אינספור אנשי מקצוע, עברתי אינספור טיפולים ומסעות פנימיים", היא מספרת, אך לצערה שום דבר לא הוביל לניצחון המחלה.

תמר ניצחה את הפיברומיאלגיה אחרי 5 שנים

תמר כבר החלה לחשוב שאין פתרון עבורה, "פחדתי שאני הולכת לחיות עם זה כל החיים, פחדתי שזה הולך להחמיר, פחדתי שזה הולך לנהל לי את החיים" – עד שהיא שמעה על תכנית החלמה מסוימת בשם Inheal.

בהתחלה לא כל כך הבינה במה מדובר, טיפול אינטגרטיבי, שטיפה אנרגטית ועוד כל מיני טכניקות שהיא פחות הכירה או הבינה איך הם יכולות לעזור. אבל הבינה שמעל 3,000 אנשים כבר עברו את הסדנא והחליטה לנסות.
"פגשתי שם עולמות שלא הכרתי, קיבלתי שם את הכלים שאני צריכה בשביל לרפא את עצמי". כך היא משתפת מהחוויה שלה בתוכנית "קשה לי לשים את זה במילים, מרגישה שעברתי את אחד המסעות הכי משמעותיים והכי חשובים שעברתי בחיים, מרגישה שנולדתי מחדש" ועל הצוות המטפל היא מספרת – "האנשים שם מדהימים, אני קיבלתי שם כל כך הרבה".

התכנית משלבת באופן ייחודי שיטות שונות מתחום הרפואה האינטגרטיבית, כולל שיטת ה"מסע" הייחודית של הגברת ברנדון בייס, דיקור ייחודי, רפלקסולוגיה עם הילינג, שיטת השטיפה האנרגטית ועוד מגוון שיטות.

התוכנית הזו כבר עזרה ליותר מ-3,000 מטופלים להחלים מהמחלה והיא התוכנית המקיפה ביותר בישראל לטיפול בפיברומיאלגיה. שיטות הטיפול שמתבצעות בתוכנית הזאת שמות דגש על שורש הבעיה שממנה נובעת מחלת הפיברומיאלגיה אצל כל מטופל, ויודעות לטפל בגוף ובנפש שלו בעזרת מגוון טיפולים שונים מעולם הרפואה האינטגרטיבית. 

רוצה לשמוע עוד פרטים על התוכנית?

הנה מה שחלק מהמחלימים מספרים עלינו:

איילה

"הגעתי מאוד סקפטית ולא האמנתי. אני יוצאת מכאן כשכל הסקפטיות נעלמה , עברתי חוויה מטלטלת שמאוד עזרה לי"

עמנואל

"ניסיתי הרבה טיפולים, אפילו נסעתי לשוויץ… כל יום שעובר כאן זה זהב, זה מתנה… אני מרגיש שבא לי לחיות"

איילת

"עברתי תקופה מאוד קשה, מנעתי מעצמי את התמיכה שיכולתי לקבל, עד שהגעתי לכאן… היום אני מקווה ומאמינה שאלו יהיו בתי החולים של העתיד"

כיום, לאחר 5 שנים של התמודדות עם המחלה, תמר סופסוף ניצחה את הפיברומיאלגיה. מרגע סיום התוכנית היא קיבלה את החיים שלה בחזרה ובמילים שלה היא משתפת בתוצאות התוכנית "יצאתי משם באנרגיות מחודשות, אני מרגישה שהנפש שלי הרבה יותר רגועה, אני מרגישה עם הרבה יותר מוטיבציה, אנרגיה ותשוקה לחיים, אני מאמינה בטוב". כיום היא ממליצה לכל מי שמתמודד עם אותה המחלה או עם מחלה אחרת, להגיע למדיקל קר, "לכל בן אדם שרוצה לעבור למדרגה הבאה בחיים שלו, אני ממליצה לכם להגיע למקום הזה, המקום הזה משנה חיים", והיא מסכמת בהבנה שהיא למדה בתוכנית "ההחלמה לא רק אפשרית, היא כבר כאן".

"שבוע ההחלמה  מאפשר לחולי הפיברומיאלגיה לטפל בשורש הנפשי של המחלה, מפחית בצורה דרמטית את עוצמות הכאב, החרדה והדיכאון.

"נפש בריאה בגוף בריא" זו לא רק סיסמא , זה צו השעה וזו הזכות הגדולה שלנו לסייע למחלימים לגלות את הכוח שטמון בהם להחלמה המלאה", אומר שאולי יניב פז – מנכ"ל ומייסד מדיקל קר והוגה השיטה הייחודית לפיה נבנתה הסדנה.

"אני מזמין כל חולה פיברומיאלגיה לבוא ולחוות את ההחלמה המלאה, זו המתנה הטובה ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם."

התקשרו: 077-2317226 או השאירו פרטים ונחזור אליכם

 

 

 

נשמח לשוחח איתכם השאירו פרטים ונחזור אליכם

הצטרפו להצלחה

אפשרו לעצמכם להרגיש טוב יותר