תוכן מקודם

תוכנית חדשה ופורצת דרך מאפשרת החלמה גופנית ונפשית מהסרטן

שאולי יניב פז, המייסד והמנכ"ל של מדיקל קר, מספר על שבוע ההחלמה החדשני "חוזרים לחיים" שפיתח ושמאפשר לחולים האונקולוגיים להחלים רגשית ופיזית. "נפש בריאה בגוף בריא" זו לא רק סיסמא, זה צו השעה!

התוכנית חוזרים לחיים נבנתה בשיטה ייחודית במינה בארץ ובעולם שמשלבת באופן מובנה טיפולים שונים מתחומי הרפואה האינטרגטיבית ומייצרת שבוע החלמה מיטבי שמתאים לכל חולה את הטיפול הנכון לו על פי הצרכים והבעיות הספציפיות שלו. 

ייחודה של התוכנית הוא בתהליך המובנה שהמחלים עובר ובו הוא מתפתח מטיפול לטיפול ומסיר מעליו את החסמים והלחצים הרגשיים שמעכבים את ההחלמה תוך כדי חיזוק הגוף והחיוניות שלו. השיטה נבנתה בעיצה אחת עם המומחים הגדולים בעולם ברפואה אינטגרטיבית. היא מוכרת ע"י קופות החולים ונתמכת במחקרים קליניים שנעשים בימים אלו עם בתי החולים הגדולים בארץ

 

"התכנית הזאת מהווה עבורינו הגשמת חלום וצעד משמעותי לקראת מימוש השינוי התודעתי והבריאותי שאנחנו שואפים להנחיל בתודעה הרפואית בישראל, מחקרים רבים בארץ ובחו"ל מוכיחים כבר באופן ברור את הקשר בין הלחצים והטראומות הנפשיות שאנחנו סוחבים בנפש שלנו לבין קיומה של המחלה" אומר, המייסד והמנכ"ל שאולי יניב פז.

"עם נסיון מצטבר של יותר מ 40 שנה בהפעלת מחלקות אישפוז מסוגים שונים וטיפול בחולים מגוונים מכל התחומים, התגבשה אצלנו הבנה ברורה כי גוף האדם משמש ראי למתחולל בקירבנו ובנפשנו, לכל מחלה בגוף יש כתובת של טראומה נפשית וההחלמה תלויה לא רק בטיפול הרפואי והפיזיולוגי אם כי גם בריפוי המשברים והטראומות הנפשיים שהאדם חווה" הוא מוסיף ואומר.

בצלאל - חולה אונקולוגי שהשתתף בתכנית משתף

"איבדתי  את אשתי למחלת הסרטן, ואחר כך שכלתי את בני בתאונה.
הטראומה הנפשית הייתה מאוד קשה וחליתי בסרטן הערמונית. עברתי כמה סבבי הקרנות אינטנסיביים במסגרת הליך ההחלמה וגם לאחר שגברתי על המחלה, הגוף והנפש עדיין היו תשושים מהחוויה הקשה והטראומטית.
בתי שמעה על מרכז מדיקל קר ועל תוכנית ההבראה יוצאת הדופן בת השבוע: "חוזרים לחיים" והמליצה לי להשתתף.  תמיד הייתי אדם סקפטי, מה שלא מוכח מדעית, כמעט ולא אתן לו צ'נאס, אבל שבוע ההחלמה "חוזרים לחיים" היה עבורי חוויה מטלטלת ומשמעותית. הטיפולים השונים שהותאמו לי ע"י הפסיכולוגית האינטגרטיבית שמלווה את התוכנית , המדיטציות, השיחות, הדינמיקה הקבוצתית החזקה – כל מה שניתן שם, החל מהחדר, העיצוב, המזון וכמובן צוות המטפלים המעולה, הפכו את השבוע הזה למשמעותי מאוד ואיפשרו לי לצאת לדרך חדשה ולבחור בחיים. כל מי שעבר סרטן, תמיד יחיה עם חשש, שאולי המחלה תחזור, אבל הכלים שקיבלתי בשבוע ההחלמה הזה במדיקל קר, מסייעים לי בהתמודדות היומיומית. 

 אני ממשיך כל יום לתרגל דברים שלמדתי במהלך שבוע ההחלמה. הזמן הזה שעברתי בתוך קבוצה תומכת, והיכולת להישען, להיות עטוף, אהוב ומטופל נכון, עשה לי טוב לגוף ולנפש. קרוב ל 13 שנים שלא הצלחתי לשחרר מועקות, והנה שבוע אחד נתן לי את האופציה לעשות זאת, לשחרר את השכול, לשחרר את אשתי ואת הבן שלי לעולם שכולו טוב, ובכך גם לשחרר את עצמי להמשך חיים טובים יותר, אני מרגיש שזה פחות מכביד עליי"

"אנחנו פוגשים את המחלימים בשלבי התמודדות קשים כשהכל מתמוטט לנגד עיניהם" מסכם שאולי יניב פז, "ואנחנו מלווים אותם יד ביד ומחברים אותם בחזרה למהות החיים , לשמחה הפנימית, למשפחה, לבני הזוג לילדים ולאהבה שהיא המקור לכל ריפוי משמעותי והכל לצד פיקוח רפואי הדוק".

שבוע ההחלמה מועבר במדיקל קר בקומה ייחודית שנבנתה במיוחד לצורך זה ועוצבה כבית הארחה מפנק בפנסיון מלא ועם אוכל בריא וטרי שמבושל כל יום על פי תפריט של תזונאית מוסמכת שמותאם להחלמה ולחיזוק הגוף. השבוע מסובסד בחלקו הגדול ע"י קופת חולים כללית מושלם וגם בהסדרי הנחות למבוטחי שאר קופות החולים. ההשתתפות בשבוע ההחלמה היא מתנה לכל מחלים שרוצה להשתחרר מהטראומות והלחצים ולקבל הזדמנות חדשה לחיים בריאים יותר.

למעבר לעמוד הראשי של תכנית “חוזרים לחיים” לחצו כאן

או התקשרו: 077-2316781

נשמח לשוחח איתכם השאירו פרטים ונחזור אליכם

הצטרפו להצלחה

אפשרו לעצמכם להרגיש טוב יותר